Cikkmarketing tippek, amelyeket tudnia kell
A cikkforgatás lehetőséget ad arra, hogy ugyanarról a témáról írjon, sokszor ugyanazokkal a fontos gombokkal. A cikkforgatásnak vannak bizonyos buktatói és előnyei, különösen, ha a cikkmarketingről van szó. Előnye lenne, ha egyetlen cikket vesz fel, és ugyanolyan erőfeszítés nélkül megváltoztatja a felépítést és a megfogalmazást. Ez különösen akkor hasznos, ha a cikk olyan témáról szól, amelyet kutatnia kellett. Ennek bukása az, hogy ugyanolyan egyszerű lehet egy teljesen eredeti cikket előállítani ugyanarról a témáról, különböző információkkal, vagy akár új témával foglalkozni. Mindent a weboldaláról és arról, hogy hogyan kell kezelnie az időt. A következő cikk segíthet más hasonló tippekben, mint ez, ezért olvassa el, hogy megismerje a cikkek marketingjét és azt, hogy mennyire hatékony lehet, ha forgalmat akar terelni a webhelyére.
Használja a "speciális keresés" opciót a keresőmotorján, hogy a legjobb eredményt érje el a kereséshez. Ez különösen akkor hatékony, ha akadémiai kutatást végez egy cikkért. A "keresés egy webhelyen vagy tartományban" opcióba írja be a ".gov" vagy ".edu" szót. Ez a művelet csak az ilyen befejezésű webhelyek eredményeit vonja le. Ez biztosítja, hogy a keresési eredmények tudományos vagy jogi forrásokból származzanak, ami elengedhetetlen egy papír vagy hivatalos folyóirat megírásához.
Lépést tartson az iparág trendjeivel, hogy naprakész maradjon és javítsa az általános vásárlói elégedettséget. Próbáljon meg minél több cikket elolvasni, amelyek kapcsolódnak az üzleti élethez, hogy megértsék, hogy bizonyos aktuális események hogyan befolyásolják az ügyfelek termékének vagy szolgáltatásának megvásárlását. Ez segít vállalkozásának mindig boldogulni.
A blog egy nagyszerű, általában ingyenes eszköz, amellyel elősegítheti iparági vezető szerepét. Töltse ki blogját olyan cikkekkel, amelyek megnevettetik, gondolkodni fognak és kedvelni fogják olvasóik. Az ágazat legújabb fejleményeivel kapcsolatos átfogó megbeszélések javíthatják vállalatának hírnevét és növelhetik megbízhatóságát a potenciális vásárlók körében.
Összpontosítson a látogatók hasznos tartalommal való ellátására. A leendő ügyfelek érdekeltek abban, hogy valami értékeset találjanak a cikkekben. Ha mégis, akkor nagyobb valószínűséggel térnek vissza további információkért.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne dobjon fel termékeket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de fáradnak a folyamatos marketingben. Ha a cselekvésre ösztönzést minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi, az több konverziót eredményezhet, mint ha minden bejegyzésben veri a marketing dobot.
Győződjön meg arról, hogy cikkei tartalmazzák-e az olvasó által keresett információkat. A kulcsszavak egyszerű megismétlése rengeteg töltőanyaggal, anélkül, hogy az olvasónak valódi tartalmat kellene tartalmaznia, pontosan semmibe kerül. A cikkének olyannak kell lennie, amelyet az emberek el akarnak olvasni.
Nézze meg a versenyt. Annak biztosítása érdekében, hogy egyre több olvasót szerezzen, keressen azokra a blogokra és webhelyekre, amelyek hasonló cikkeket kínálnak az Önéhez. Tudja meg, mit csinálnak, és találja ki, hogyan lehetne ezt jobban csinálni. Ha olyan dolgot ad az olvasónak, amire sehol máshol nem képes, az biztos módja annak, hogy visszatérjen.
Láthatja, hogy a cikkmarketing még mindig nagyon hatékony módszer a webhely forgalmának növelésére. A cikkfonás különösen azok számára hasznos, akiknek rövid idő alatt sok hasonló cikkre van szükségük a könyvtárakba történő beküldéshez és a visszalinkeléshez. A kiszervezés során a cikkek átírása és fonása általában lényegesen olcsóbb, mint ha eredeti cikkeket írnának, mert ez az írónak alapvető sablont és kevesebb munkát biztosít. Tehát mi működik önnek? Csak önön múlik, hogy mi felel meg legjobban az idővonalának, és hogy sok hasonló cikkre vagy rengeteg teljesen egyedi tartalomra van-e szüksége vagy sem. Boldog írást!