KIVÁLÓ TANÁCSOK A HÍRNÉVKEZELÉSSEL KAPCSOLATBAN, AMELYEKET EL SZERETNE OLVASNI
Ha az üzleti életben gondolkodik, vagy már benne van, akkor tudnia kell, hogy a szilárd hírnév az egyik legfontosabb dolog ezen a világon. A hírneve kezeléséhez szükséges készségek nélkül fennáll annak a veszélye, hogy elveszít mindent, amiért oly keményen dolgozott. Ne hagyja, hogy hírneve megromoljon az üzleti világban, és az alábbi tippek segítenek gondoskodni arról, hogy ez soha meg ne történjen.
Ügyfelei bizalmának biztosításához kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el, és ne próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket webhelyéről. Ezzel úgy tűnhet ügyfelei számára, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődik velük. Mindig legyen őszinte a vállalata esetlegesen felmerülő problémáival kapcsolatban.
A közösségi médiában való erős jelenlét elősegíti vállalkozása hírnevének javítását. Twitter fiók, blog vagy Facebook oldal létrehozása segíti a potenciális ügyfelekkel való interakciót. Manapság a legtöbben elvárják a cégektől, hogy jelen legyenek a közösségi médiában. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy releváns tartalmat tegyen közzé cégéről, és figyelemmel kísérje, hogy mit mondanak.
Ha valakinek az ötleteit kívánja felhasználni, mindig becsülje meg. Mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy ön szerint nem áll felette. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kivívja a tiszteletüket.
A jó hírnév megőrzéséhez meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív vélemény jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, és ne nevezze a véleményt hamisnak, mert rosszul nézhet ki.
Ne feledje, hogy offline jelenléte hatással van online hírnevére is. Általában ez a hírnév kezdete. Az emberek jobban megbíznak önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatokat ápol ügyfélbázisával. A boldog vásárlók általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy boldog legyen.
Ne kérje a webhelytulajdonosokat, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat, csak azért, mert az egy kicsit nem hízelgő. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarja, hogy bárki azt higgye, hogy ön ennek az ellenkezőjét hiszi. Fennáll az esély arra, hogy a webhely tulajdonosok számára a véleménynyilvánítások eltávolítására irányuló petíciót benyújtó webhelyek visszaütnek Önre.
Amikor az emberek negatív véleményeket adnak Önről, minden tőle telhetőt meg kell próbálnia kezelni, anélkül, hogy hibáját beismerné. Amint elismeri a felelősségét dolgokért, ügyfelei szemében alkalmatlannak fog tűnni. A legjobb, ha bocsánatot kér az elégedetlenségükért, nem pedig különösebben semmilyen incidensért.
Tartson fent jó kommunikációt ügyfeleivel a jó hírnév kialakítása érdekében. Az ügyfelek nem szeretnek homályban lenni a dolgokkal kapcsolatban. Ha folyamatosan frissíti és tájékoztatja őket, értékelni fogják ezt a jó szolgáltatást. A cégébe vetett bizalmuk nőni fog, és ezzel együtt az Ön hírneve is javulni fog.
Bár az ellentmondások keltése segíthet vállalkozásának nagy figyelmet kapni, soha nem jó ötlet, ha az ügyfélkört próbálja növelni. Míg az emberek önről fognak beszélni, valószínű, hogy olyan dolgokat mondanak majd, amelyek negatív megvilágításba helyezik vállalkozását.
Most, hogy elolvasta a fenti cikket, annak megértése, hogy mi kell a jó hírnévhez az üzleti világban, ez egy jó első lépés a siker felé. Megfelelő hírnév-kezelési készségek nélkül végül olyan kritikus hibát követhet el, amely árthat Önnek az üzleti életben. Használja a fenti tanácsokat, hogy messzire jusson az üzleti világban.